"עידן חדש ביחסים": ישראל תפתח לראשונה שגרירות בסלובניה

ועדת המינויים במשרד החוץ אישרה את מינויה של רות כהן-דאר לשגרירת ישראל התושבת הראשונה בסלובניה - לאחר שעד כה לא פעלה שגרירות ישראלית פיזית במדינה • לפי שר החוץ גדעון סער, המינוי הוא חלק ממהלך…
הערכה
ישראל תפתח לראשונה שגרירות בסלובניה, מהלך שמסמל עומק חדש ביחסים הדיפלומטיים בין המדינות. המינוי של רות כהן-דאר כשגרירה תושבת ראשונה בא לידי ביטוי לאחר שלא היתה נוכחות פיזית של ישראל במדינה עד כה, והדבר מצביע על רצון אסטרטגי לחיזוק הקשרים. ברכת ראש ממשלת סלובניה מרמזת על קבלת פנים חמה ועל ציפייה לשיתוף פעולה עתידי. כדאי לעקוב אחר ההשלכות המדיניות והכלכליות של פתיחת השגרירות.
