חדשות יהודיות.נקודת מבט תורנית.צניעות. שעתית.
Binah AI — inner.org

מודעה ממומנתפרסמו בקול בינה

"טראמפ הוא הנשיא הגרוע ביותר שהיה לישראל בבית הלבן"

"טראמפ הוא הנשיא הגרוע ביותר שהיה לישראל בבית הלבן"
תמונה: maariv

בכירים בקהילה היהודית הגיעו למסקנה שטראמפ הוא הנשיא הגרוע ביותר שהיה לישראל בבית הלבן. "לא גרוע, מסוכן לישראל", הדגיש ראש ארגון יהודי מרכזי. "ולא נראה שבישראל מודעים לכך"

— maariv

הערכה

Senior Jewish community leaders have publicly labeled the US president as harmful to Israel, a stark departure from typical support. The head of a major Jewish organization warns that Israel itself may not grasp the severity. This signals deepening divisions over US policy and suggests upcoming friction in bilateral relations.

למאמר המלא ב maariv →